Přidat inzerci

Facebook

Navigace


Aquapalace Praha zvyšuje kapacitu služeb a rozšiřuje vybavení aquaparku

Oblíbenost největšího českého aquaparku dokazují více než dva milióny návštěvníků od zahájení provozu. V roce 2010 byla průměrná denní návštěvnost 2100 a letos již 2700 návštěvníků.

  • Publikováno: 26. 03. 2011

Průměrná návštěvnost se tak za měsíce leden, únor a polovinu března celkově zvýšila o 28 %.
Přes doznívající ekonomickou recesi rostly i celkové tržby v roce 2010. Počáteční veřejná skepse v návratnost investic do vybudování největšího aquaparku v České republice se nenaplnila.

Pro letní sezónu je plánováno zvýšení kapacity služeb a úpravy některých provozů aquaparku. Nově bude pro milovníky relaxace rozšířena saunová zóna o terasu v Paláci Vln speciální dětskou a panoramatickou saunou až pro 80 lidí. Celkový počet saun v Saunovém světě se tak zvýší na čtrnáct. Na žádost návštěvníků budou v prodeji také celodenní permanenty pro prázdninové měsíce. V letošním roce se zvýší i počet skluzavek pro děti ve věku 3-8 let.

Za poslední rok jsme udělali hodně práce na zlepšení našich služeb, na stálém zdokonalování naší technologie především s ohledem na úspory energií. Jsme rádi, že se stáváme pro zákazníky oblíbeným místem zábavy a relaxu, na letošní léto jsme připravili rozšíření saunové zóny o saunu pro děti a panoramatickou saunu, chystáme také nově prodej letních permanentních karet,“ říká ředitel Aquapalace Praha Radek Steinhaizl.

O oblíbenosti aquaparku návštěvníky svědčí nejen stoupající návštěvnost, ale také získané ocenění agentury Czech Tourism a první cena za nejnavštěvovanější turistický cíl v České republice v kategorii za zábavou.

Ocenění se Aquapalace Praha dostalo nyní i ze strany odborné veřejnosti. V celostátní soutěži Bazén roku 2011 získal první místo v kategorii Aquapark desetiletí. Odborná porota v čele s Bohumilem Šťastným z ČVUT Praha a Josefem Křížem ze Stavební fakulty STU v Bratislavě hodnotila architektonickou a funkční úroveň díla, spolehlivost použitých stavebních materiálů, výrobků a použitých technologií a dlouhodobou úsporu energií díla, ale také míru naplnění společenského poslání a spokojenost investora. Dále se přihlíželo i ke kvalitě a rozsahu poskytovaných služeb, napojení stavby na celkovou infrastrukturu v oblasti stavby a samozřejmě spokojenosti návštěvníků s poskytovanými službami.


Asociace dětské rekreace ADAM.cz Česká rada dětí a mládeže Ekopobyt Hry a hlavolamy Mravenec CK topinka Trapsavec Think Creative Pionýr
Reklama


Prosím čekejte, tato akce může chvilku trvat...