Přidat inzerci

Facebook

Navigace


Nejlepší turistickou nabídkou roku 2010 je zámek Hluboká

Agentura CzechTourism, provozovatel portálu s tuzemskými turistickými nabídkami www.kudyznudy.cz, vyhlásila výsledky soutěže Ceny Kudy z nudy 2010.

  • Publikováno: 07. 11. 2010

Do hlasování se zapojilo 11 tisíc lidí, kteří odevzdali více než 62 tisíc hlasů. Absolutním vítězem druhého ročníku soutěže o nejatraktivnější tuzemskou turistickou nabídku se stala Hluboká nad Vltavou – půvabný zámek se zajímavými doprovodnými programy a novou zimní prohlídkovou trasou.

„Druhý ročník soutěže Ceny Kudy z nudy 2010 předčil naše očekávání a dokázal, že Češi nemají s trávením volného času „doma“ žádný problém. Zajímají je nové, originální a atraktivní nabídky. Potvrzuje se, že jsou národem zvídavým – chtějí hodně poznávat, zajímají je zážitkové a aktivní dovolené,“ zhodnotil soutěž ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Absolutní vítěz soutěže od agentury CzechTourism získá 100 tisíc korun na propagaci své aktivity. Spolu s dalšími vítězi za jednotlivé turistické regiony se mu dostane exkluzivní publicity včetně prezentace na akcích CzechTourismu. Všichni vítězové a nominovaní získávají nadstandardní propagaci.

Zámek Hluboká je ideálním výletním cílem pro milovníky historie, nenapravitelné romantiky a na své si zde přijdou i vyznavači sportovních aktivit.
Ve všeobecném povědomí figuruje jako nejhezčí zámek ČR, který za svou současnou podobu vděčí rodu Schwarzenbergů.
Ty tam jsou doby, kdy se Hluboká ukládala do zimního spánku. Od loňska zde funguje zimní prohlídkový okruh a stala se z ní tak aktivita na celý rok – ostatně jen tak dokáže odbavit všechny zájemce o prohlídku.
V roce 2009 byla Hluboká druhým nejnavštěvovanějším místem v Jihočeském kraji.

(převzato ze stránek Kudyznudy.cz)

www.kudyznudy.cz
www.zamek-hluboka.eu


Asociace dětské rekreace ADAM.cz Česká rada dětí a mládeže Ekopobyt Hry a hlavolamy Mravenec CK topinka Trapsavec Think Creative Pionýr
Reklama


Prosím čekejte, tato akce může chvilku trvat...