Přidat inzerci

Facebook

Navigace


Telefonní budky podporují Linku bezpečí

Na pražské Kampě probíhá open air výstava umělecky ztvárněných telefonních budek. Netradiční charitativní akce na podporu Sdružení Linka bezpečí je přístupná od 17. července. Patronát nad…

  • Publikováno: 06. 08. 2008

Ve ztvárnění jednotlivých budek byla mladým umělcům dána zcela volná ruka. Nebyli ničím omezeni. Pokud se něco z této svobody zhmotní a část energie se transformuje do finančního výtěžku, který půjde na Linku bezpečí, má to smysl. I když vkládat energii do veřejného prostoru a pomáhat řešit sociálně vyhraněné situace, je smysluplné téměř vždy. A o Lince bezpečí slyšel snad každý. Stejně jako každý alespoň jednou telefonoval z veřejné budky, uvedl Pavel Humhal, kurátor projektu a předseda výstavní rady Galerie Václava Špály.
Výstava je bezplatná a po jejím skončení budou jednotlivé exponáty veřejně vydraženy. Výtěžek z dražby bude věnován Sdružení Linka bezpečí a bude použit na pomoc dětem a mladým lidem, kteří se ocitli v obtížných či krizových životních situacích. Součástí výstavy je také speciální budka – kasička, určená pro přímé příspěvky.
Projekty, jako je tento, přitáhnou pozornost lidí a přimějí je v naší velmi rychlé době alespoň na chvíli zpomalit a podpořit dobrou věc. Díky prostředkům získaným touto cestou z výstavy telefonních budek a internetové dražby budeme moci poskytnout pomoc s řešením problémů a starostí více dětem, které na Linku bezpečí denně nepřetržitě volají, říká Martin Balcar, ředitel Sdružení Linka bezpečí.
Jsme rádi, že vyřazené budky mohou posloužit tomuto skvělému projektu, který podpoří prospěšnou věc. Nejenže přetvořením v umělecká díla nabývají zcela nových hodnot, zviditelní Prahu a návštěvníkům Kampy poskytnou nevšední zážitek, ale především pomohou těm, kteří to opravdu potřebují – dětem a mladým lidem v nouzi, uvádí Jana Vyhlídalová, ředitelka reklamních a informačních služeb, společnosti Telefónica O2.
Partnery výstavy jsou Nadace O2, Sdružení Linka bezpečí, Telefónica O2 Czech Republic, Galerie Václava Špály, Ju-Turn – propagace značek a produktů na telefonních budkách, Magistrát hlavního města Prahy a Orco Property Group.
Veškeré informace o výstavě, včetně podrobné fotogalerie, jsou k dispozici na www.ochutney.cz/artphone.
Originální budky můžete vydražit v internetové aukci na www.aukro.cz a www.aukce.linkabezpeci.cz a podpořit tak Linku bezpečí, na kterou volají děti v nouzových situacích.


Asociace dětské rekreace ADAM.cz Česká rada dětí a mládeže Ekopobyt Hry a hlavolamy Mravenec CK topinka Trapsavec Think Creative Pionýr
Reklama


Prosím čekejte, tato akce může chvilku trvat...