Kampaň „30 dní“ letos již po desáté zviditelní práci neziskovek
Dne 2. října 2007 odstartoval jubilejní desátý ročník mediální kampaně 30 dní pro neziskový sektor, která každoročně zviditelňuje práci neziskových organizací na veřejnosti a vyzývá k jejich…
Kampaň organizuje Informační centrum neziskových organizací (ICN) a hlavním komunikačním kanálem budou stejně jako v předešlých letech internetové stránky www.neziskovky.cz.
V rámci kampaně bude poprvé na www.neziskovky.cz představen Katalog neziskových organizací, v němž mohou zájemci z řad veřejnosti i firem snadno vyhledávat neziskové organizace podle okruhu služeb, které nabízejí, a regionu, v němž působí.
Kromě Katalogu neziskových organizací nabízejí webové stránky neziskovky.cz daňový kalkulátor připravený ve spolupráci s auditorskou společností PricewaterhouseCoopers. S jeho pomocí si lidé i firmy mohou spočítat výši ideálního ročního finančního daru neziskové organizaci podle výše svých příjmů, a to s ohledem na optimalizaci daňového základu.
Organizátoři kampaně „30 dní“ uspořádali v rámci jubilejního 10. ročníku také soutěž Žihadlo, první samostatnou soutěž sociální reklamy v ČR. Cenu „Žihadlo“ za nejlepší veřejně prospěšnou kampaň mohou získat nestátní neziskové organizace, které zviditelnily veřejně prospěšný projekt prostřednictvím mediální kampaně v období od 1. září 2006.