Přidat inzerci

Facebook

Navigace


Dino Toys s. r. o. získal osvědčení “Bezpečná a kvalitní hračka“

V posledních letech poukázaly výsledky kontroly České obchodní inspekce zaměřené na kontrolu hraček na nekvalitní výrobky, mnohdy životu nebezpečné, kterými především asijští výrobci zásobují…

  • Publikováno: 26. 08. 2009

Poškození zdraví dětí se často projeví až se zpožděním několika měsíců či let a dohledat jeho příčinu je pak prakticky nemožné.

Z tohoto důvodu byla vytvořena značka „Bezpečná a kvalitní hračka“, která je součástí programu Česká kvalita. Podmínky pro její udělování stanovili pracovníci Zkušebního ústavu lehkého průmyslu na základě dlouhodobých zkušeností s testováním hraček pro český trh.

Jednou z prvních firem, která toto osvědčení získala, je česká společnost DinoToys s r.o., známá především výrobou puzzle a deskových her. Hračky a deskové hry budou označeny specifickým symbolem, který garantuje jejich zvýšenou úroveň bezpečnosti a kvality.

O kvalitách výrobků společnosti DinoToys s r. o. se můžete přesvědčit na 15. Výstavě z cyklu HRY A HLAVOLAMY, která se koná 10. – 13. 9. 2009 v Novoměstské radnici na Karlově náměstí v Praze. DinoToys s r. o. tam představí následující hry:

Mágové z Hexanu – Již přes dva tisíce let existuje říše Hexan. Žije v míru se všemi okolními zeměmi, spravována moudrou Radou mágů. Mágové z Hexanu jsou všude vítanými hosty a mají tu nejlepší pověst. Králové více než dvou desítek říší si je zvolili za osobní rádce a díky tomu zavládl mír a hojnost ve většině světa. Stát se členem Rady mágů je ta nejvyšší pocta a cíl všech studentů Dargorské akademie magických umění. Členství v radě ale získá jen ten nejlepší z ročníku. Na konci studií se všichni absolventi akademie sejdou na posvátném místě ve středu říše. Odtud vyrazí na pouť, při níž musí navštívit všech šest škol magie. Při návštěvě každé školy absolvují zasvěcující obřad, po němž smí používat kouzla příslušného druhu magie. Jakmile první student navštíví šestou školu a získá tak poslední magii, všichni se vrátí zpět na posvátné místo. Zde je očekávají zástupci Rady, kteří jsou připraveni přijmout vítěze do svých řad. Prastará tradice však dovoluje poraženým zvrátit výsledek pouti, pokud vyzvou ostatní absolventy k magickému klání. Členem rady se pak stane vítěz tohoto závěrečného souboje.

Wizard – Před dávnými a dávnými časy, kdy Kouzelnická Akademie ve Stonehenge byla stále aktivní, každý kouzelnický učeň se musel učit magickému umění různými cvičeními. A jedno z těchto cvičení byla tato hra. Měli za úkol rozvinout a pokročit ve své schopnosti předtuchy. Jak však běžela tisíciletí, význam této hry se vytratil. To, co zbylo, je zábavná karetní hra, kterou pravidelně hráli v hospodách a putykách různí řemeslníci, rolníci a vojáci. Až když slavný archeolog Dr. Hensh Stone objevil dávný svitek hluboko v klenbách pod Stonehenge, teprve tehdy se pravá povaha hry znovu objevila. V této okouzlující hře měl každý učeň předpovědět počet štychů, které vyhraje v každém kole. Správné předpovědi získávají body. Kdo získá nejvíce bodů na konci hry, vyhrává a posouvá se na další stupínek žebříčku, aby se z něj stal moudrý, starý kouzelník.

Az kvíz – Vědomostní společenská hra vychází z pravidel úspěšné televizní soutěže. Cílem hry je pomocí správných odpovědí na soutěžní otázky propojit tři strany herního plánu žetony své barvy.

Notre Dame – Hráči této strategické hry převezmou roli vlivných občanů Paříže na počátku 14. století. Ve stínu katedrály Notre Dame bojují o blahobyt a uznání. Každý „mistr“ převezme jednu ze čtvrtí města a pokusí se vhodnou volbou svých akčních karet dosáhnout co největšího počtu prestižních bodů. Přitom umisťuje své kameny vlivu na různé budovy své čtvrti. Hráči se musí neustále rozhodovat mezi různými možnostmi, zda investovat pouze do banky, která vynáší peníze, nebo podporovat třeba rezidenci, která přináší přímo kameny vlivu. Na konci každého kola mohou hráči navíc podplatit jednu z mnoha postav, které přinášejí další výhody. Ale ani zde není vždy jednoduché se správně rozhodnout. Navíc musí mít protivníci neustále na mysli epidemie moru, protože u koho udeří příliš brzy, ten utrpí vážné ztráty. Vyhrává ten, kdo má na konci nejvíc prestižních bodů.

Labyrinth – Hráči logické hry Labyrinth spolu svádějí urputný soubor. V této verzi Labyrinthu mohou dva hráči bojovat současně. Podstatou hry Labyrinth Duel je najít rychlou cestu k pokladům. Každý hráč postupuje s patnácti kameny na své vlastní herní desce, dokud nevytvoří cestu mezi dvěma poklady. Vyhrává rychlejší z obou hráčů.

Rubik Mirror – Princip Rubikovy zrcadlové kostky je stejný jako u kostky 3x3x3. Kostka není sestavena z malých kostek, ale z hranolů různých velikostí. Při otáčení kostky se její tvar každým pohybem mění. Tento hlavolam je sestaven z 26 kusů malých hranolů, které lze volně otáčet všemi směry. Cílem hry je vytvoření krychle.


Asociace dětské rekreace ADAM.cz Česká rada dětí a mládeže Ekopobyt Hry a hlavolamy Mravenec CK topinka Trapsavec Think Creative Pionýr
Reklama


Prosím čekejte, tato akce může chvilku trvat...